Britannian pääministeri Keir Starmer on eronnut. Hän oli virassaan lähes kaksi vuotta. Oman puolueen kritiikki ja huonot vaalitulokset pakottivat hänet eroamaan. Andy Burnham nousee todennäköisesti uudeksi pääministeriksi.